فیل‌نامه
تئاتر, نمایش

آغاز اجرای یک نمایش جدید از امشب

 

نمایش «تولدبازی» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا کاظمی از امروز دوشنبه ١۶ دی‌ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به‌روی صحنه می‌رود.

به گزارش فیلنامه و به نقل از  ایسنا، تهیه‌کنندگی این نمایش را فرهاد رشیدی برعهده دارد، داستان «تولدبازی» در خانه‌ای می‌گذرد که خانواده‌ی ساکن در آن، موقعیت منحصربه‌فردی دارند.

 

اروین گالستیان، سایه قاسمی، فرهاد رشیدی و الهه فرازمند بازیگران این نمایش هستند.

 

فروش اینترنتی نمایش «تولدبازی» در سایت ایران‌نمایش صورت می‌گیرد.

 

این نمایش هرشب به‌جز شنبه‌ها از ساعت ٢١:۴۵ به مدت ۶٠ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد بود.

مطالب مرتبط

مُخ‌تَلَف‌ها بار دیگر در شهرزاد جنگ جهانی به پا کرده‌اند

دبیر تحریریه
2 سال قبل

نمایش «اتوبوس» در خانه سینما به یاد کارگردان فقید

دبیر تحریریه
7 سال قبل

قطعه «وطن» همزمان با پایان «هفت خان اسفندیار» منتشر شد

دبیر تحریریه
3 سال قبل
خروج از نسخه موبایل