فیل‌نامه
موسیقی

ارکستر سمفونیک تهران «از دنیای نو» را اجرا می‌کند

ارکستر سمفونیک تهران نخستین اجرای خود در سال ۱۴۰۳ را با عنوان «از دنیای نو» در روزهای پایانی خردادماه به روی صحنه می‌برد.

به گزارش فیل نامه و به نقل از ایرنا ، کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری منوچهر صهبائی، با عنوان «از دنیای نو» چهارشنبه- ۳۰ خردادماه، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این اجرا قطعات اورتور ایفیژنی در آلیس اثر کریستف ویلیبالد گلوک، سمفونی شماره ۹ (از دنیای نو) اثر آنتونین دورژاک و کنسرتو برای پیانو و ارکستر شماره پنج در فامینور ساخته یوهان سباستین باخ نواخته خواهد شد.
ارکستر سمفونیک تهران «از دنیای نو» را اجرا می‌کند

فروش بلیت کنسرت «از دنیای نو» از ساعت ۱۲ پنجشنبه- ۲۴ خردادماه- آغاز می‌شود.

ارکستر سمفونیک تهران سال ۱۳۲۲ توسط پرویز محمود پایه‌گذاری شد. دوران طلایی این ارکستر در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ و به رهبری فرهاد مشکوه سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و با رهبری دائم منوچهر صهبائی به فعالیت خود ادمه می‌دهد.

مطالب مرتبط

رضا صادقی برای «مرداب» خواند

دبیر تحریریه
3 سال قبل

همت‌علی رضایی پدر سرنانوازی ایران درگذشت

دبیر تحریریه
10 ماه قبل

مجید انتظامی موسیقی «مجنون» را ساخت

دبیر تحریریه
2 سال قبل
خروج از نسخه موبایل