فیل‌نامه
هنرمند

جلال تهرانی نمایشی روی صحنه می‌برد

 

لاموزیکاسوم بازنگری نمایشنامه‌ی «لاموزیکا» اثر مارگریت دوراس، از دهم مرداد در سالن مکتب‌تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش فیلنامه و به نقل از  ایسنا «لاموزیکا سوم»، کار تازه‌ی جلال تهرانی از دهم مرداد در سالن مکتب‌تهران روی صحنه می‌رود.

 

این حضور دوباره‌ی تهرانی پس از دو سال روی صحنه‌ست. او در این نمایش با دو بازیگری که از میان هنرجویان مکتب تهران برگزیده است همکاری می‌کند.

 

تارا یونس‌تبار و امیر کرمی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

 

فروش و رزرو بلیت این اثر، به‌زودی از طریق سامانه «تیوال» (tiwall.com) امکان‌پذیر خواهد بود.

 

سالن مکتب‌تهران، در خیابان کریم‌خان، خیابان عضدی(آبان‌جنوبی)، کوچه کیوان واقع شده است.

مطالب مرتبط

هانا و خواهرانش» صدرنشین شد

دبیر تحریریه
3 سال قبل

داوران جایزه ترانه معرفی شدند

دبیر تحریریه
6 سال قبل

رازهای مگوی داستان‌پردازی‌های شکسپیر

دبیر تحریریه
7 سال قبل
خروج از نسخه موبایل