فیل‌نامه
اکران, سینما

«خانه پدری» رفع توقیف شد

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از ادامه اکران فیلم «خانه پدری» خبر داد.

به گزارش فیلنامه و به نقل از   آنا   سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد از ادامه اکران فیلم «خانه پدری» خبر داد و گفت: الان نامه دادستانی تهران مبنی بر رفع توقیف این فیلم را دریافت کردیم.

 

 

وی با قدردانی از تدبیر ریاست محترم قوه قضائیه جهت دستور ویژه رسیدگی برای رفع توقیف فیلم «خانه پدری» اظهار کرد: بدون شک این تدبیر ایشان و همکاری‌های مسوولان قوه قضاییه در اجرای آن به انسجام و همدلی جامعه سینمایی کشور کمک می‌کند.

 

 

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: از اولین ساعاتی که این اتفاق برای فیلم افتاد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصا موضوع را دنبال کردند و رایزنی‌های لازم با رئیس محترم قوه قضائیه انجام شد و با همت ایشان به نتیجه رسید. از آقای کیانوش عیاری هم سپاسگزاریم که در سه چهار روز اخیر همراهی‌های لازم را معمول داشتند که به اکران مجدد فیلم کمک کرد.

 

 

معاون سازمان سینمایی با بیان اینکه نمایش «خانه پدری» مثل سابق با رده‌بندی سنّی ۱۵+ و محدودیت سالن نمایش از امشب ادامه پیدا می کند گفت: بلیت فروشی این فیلم از ساعاتی دیگر مجددا در سامانه فروش برخط بلیت، فعال خواهد شد.

مطالب مرتبط

انتشار تصویری عجیب از پشت صحنه فیلم «پوست»

دبیر تحریریه
6 سال قبل

بررسی تصویر سیستان و بلوچستان در سینمای ایران

دبیر تحریریه
7 سال قبل

۱۷۸ فیلم متقاضی بخش «کارآفرینی» جشنواره سینما‌حقیقت شدند

دبیر تحریریه
7 سال قبل
خروج از نسخه موبایل