فیل‌نامه
هنرمند

عضو بی‌تی‌اس به‌خاطر سوء رفتار زندانی می‌شود

شوگا، عضو گروه کی پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس (BTS) به دلیل اسکوتر بازی در حال مستی با مجازات زندان یا جریمه نقدی مواجه می‌شود.

به گزارش فیل نامه و به نقل از ایرنا، شوگا، یکی از اعضای گروه کی‌پاپ BTS، پس از اینکه هفته گذشته در سئول از اسکوتر الکترونیکی‌اش افتاد، با یک آزمایش تنفسی نشان داد که او بیش از حد مجاز الکل مصرف کرده به همین دلیل با محکومیت زندان یا جریمه سنگین مواجه خواهد شد.

آزمایش تنفسی انجام شده در روز حادثه نشان داد که غلظت الکل خون وی ۰٫۲۲۷ درصد است، که به طور قابل توجهی بالاتر از سطح ۰٫۰۸ درصد است که مجوز لغو گواهینامه رانندگی را تضمین می‌کند.

طبق قوانین راهنمایی و رانندگی کره جنوبی، رانندگان مشروبات الکلی با سطح الکل خون ۰٫۲ درصد یا بالاتر می توانند جریمه ای بین ۱۰ میلیون وون (۵۷۱۰ پوند) تا ۲۰ میلیون وون یا دو تا پنج سال زندان دریافت کنند.

رسانه‌های کره‌جنوبی اعلام کردند که رانندگی در حالت مستی روی اسکوتر الکترونیکی با جرایم مشابهی که هنگام رانندگی خودرو انجام می‌شود، مجازات دارد.

مطالب مرتبط

رمان دیگری از «آگاتا کریستی» سریال می‌شود

دبیر تحریریه
7 سال قبل

برزگر: ابر بارانش گرفته تحت تاثیر سینمای تارکوفسکی است/برای مخاطب خاص فیلم می سازم

دبیر تحریریه
6 سال قبل

گرامیداشت دنیرو در ترایبکا عقب افتاد/جشن ۸۰ سالگی تحت تأثیراعتصاب

دبیر تحریریه
3 سال قبل
خروج از نسخه موبایل