فیل‌نامه
اکران

نخستین نمایش فیلمی درباره خاچیکیان، در کانون فیلم خانه سینما

 

کانون فیلم خانه سینما، در تازه‌ترین برنامه خود، مستندی درباره ساموئل خاچیکیان را به‌نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش فیلنامه و به نقل از   آنا   کانون فیلم خانه سینما، در تازه‌ترین برنامه خود، مستندی درباره ساموئل خاچیکیان را به‌نمایش خواهد گذاشت. این مستند، «ساموئل خاچیکیان: یک گفت‌و‌گو» نام دارد و ساخته امید نجوان است. فیلم‌برداری این فیلم را بابک بذرافشان انجام داده، صداگذاری با مهرداد جلوخانی بوده و تدوین را هم خود نجوان به سرانجام رسانده است.

 

 

بعد از تماشای فیلم که نخستین نمایش آن به‌شمار می‌آید، هوشنگ گلمکانی در کنار کارگردان فیلم، در نشستی درباره فیلم حضور خواهد داشت.

 

 

این برنامه در تاریخ  یک‌شنبه، ۲۸ مهر، ساعت ۱۸، در سالن سیف‌الله داد، برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی تهران، خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان، شماره ۲۹، خانه سینما، مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

توقف اکران فیلم‌های کمدی

مدیر مسئول
4 سال قبل

خیز «ریست» برای حضور در جشنواره فیلم فجر

دبیر تحریریه
7 سال قبل

قوانین سینمای کره علیه انحصار فیلم‌های پرفروش

دبیر تحریریه
7 سال قبل
خروج از نسخه موبایل