فیل‌نامه
هنرمند

همایش فن بیان و گویندگی در کنگاور برگزار شد

  همایش فن بیان و گویندگی شامگاه سه شنبه، به منظور ارتقای مهارتهای گفتاری، اعتماد به نفس و سخنرانی قدرتمندانه همزمان با دهه کرامت در سرسرای یادگار امام (ره) کنگاور برگزار شد.

به گزارش فیلنامه و به نقل از ایرنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی توسط مؤسسه فرهنگی هنری مهرآوران دیار ناهید و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه ناحیه و اداره ورزش و جوانان به مناسبت دهه کرامت با موضوع آموزش فن بیان و گویندگی با تدریس مدرس تخصصی سخنرانی «علیرضا صفری» و با حضور پرشور علاقه مندان و مربیان، برگزار شد.

سیاوش نظری؛ اشاعه فرهنگ صحیح صحبت کردن، افزایش قدرت کلامی، مذاکره و بیان تأثیرگذار، داشتن روابط عمومی بالا و همچنین افزایش اعتماد به نفس و باور و اعتماد به توان و توانمندی مهمترین اهداف این سمینار عنوان کرد و گفت: امروزه ارتقا مهارت‌های فردی و اجتماعی و فن بیان و مذاکره در امور اجتماعی به یک ضرورت تبدیل شده است.

وی سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور، اجرای موسیقی زنده، شعر خوانی با گویش محلی کنگاوری و پرسش و پاسخ را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد.

او در خاتمه افزود: این دوره به صورت رایگان و با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شد.

مطالب مرتبط

گوهر خیراندیش برای “فصل قاصدک” به آمریکا رفت

دبیر تحریریه
7 سال قبل

فیلم سازان برای جشنواره‌ی فیلم کودک در ایتالیا فراخوانده شدند

دبیر تحریریه
7 سال قبل

رمان جدید «جوجو مویز» در سینما

دبیر تحریریه
7 سال قبل
خروج از نسخه موبایل