فیل‌نامه
رویداد

۲۴۸۰ ناشر در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران ثبت‌نام کردند

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تاکنون ۲۴۸۰ ناشر در بخش حضوری و مجازی این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فیل نامه و به نقل از مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که تاکنون ۲۴۸۰ ناشر در بخش حضوری و مجازی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند. هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی (فیزیکی و مجازی) یا صرفاً در شکل مجازی شرکت کند.

سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۹ به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۳ به بعد خواهد بود.

مطالب مرتبط

فضای فرهنگی حوصله و صبوری کارهای فرهنگی می‌خواهد

دبیر تحریریه
3 سال قبل

صندوق حمایت از پروژه‌های بین‌المللی مرکز گسترش راه اندازی می‌شود

دبیر تحریریه
3 سال قبل

تقویم اجرایی کنگره ملی “ابن حسام خوسفی” مشخص شد

دبیر تحریریه
2 سال قبل
خروج از نسخه موبایل